Godmorgon sol

Vilken morgon vi lyckades få?
Solen skiner , nu hoppas jag att våren är på gång!
Vill inte ha mer snö eller vinter. Vintern har varit alldeles fööör lång nu!
Vill komma ur vinterkläderna nu !

Barnen vaknade tidigt som vanligt , hörde Bastian vid 05.50 i sitt rum. Ville verkligen inte kliva upp men ett måste när Audrina går in till lillebror.
Så morgonen började tidigt här hemma , vilket inte är såå ovanligt.

Vi kanske ska åka i väg hem till mina föräldrar idag.
Audrina bara älskar att vara hemma hos Mummo och Vaari.
Men som sakt Jocke jobbar så jag får åka ut själv dit idag.
Jocke slutar tidigare idag 16.30 men han ska hjälpa mamma och pappa att hämta nya soffor åt dom . Pappa klarar ju inte att bära själv än efter olyckan , han är på bättringsvägen men en bit kvar tills han kan gå ordenligt.
Hoppas att han blir bra snart!

Frukost är intagen..

Nu är det väl borsta tänder och klä på sej kvar men tänker inte stressa nu när det är lördag!

Ha en trevlig lördag, jag ska ialf försöka utan min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0