Hemma igen...

Efter en dag med massa måsten och en trevlig lunch så är jag helt slut!
Nu väntar jag bara hem min älskling som är och fixar med nycklarna till huset...Undrar om vi ska ta en tur dit redan idag?

Lunchen var ett perfekt avslut med jobbarkompisarna och chefen , chefen bjöd på lunch på akropolis ...
Alla fick ett varsit litet påskägg också! Tack!
Nu träffas vi inte mer som en grupp...tråkigt men sant!

Men vi ska planera in en fest så småningom...

Barnen hämtade jag från dagis, såklart var det en massa frågor om min sjukskrivning vilket jag visste skulle komma, barnens tider blir ju mycket mer nu , har såå dåligt samvete och inte blir det bättre när en dagis personal säger - Det är sååå synd om barnen, när jag tittade på schemat!
Blir så ledsen ...Men sa även att jag tycker att detta inte är alls roligt, helst av allt hade dom fått vara hemma med mig! Men som sakt kan inte ha dom...Kommer ju knappt kunna ta han dom mig själv ...
Så sitter hon och säger att dom inte alltid har personal till vissa tider. Våra barn kommer att få sluta 18.00 några gånger , vilket inte blir ofta . Men dom ska ha jouröppet till klockan 18.00. Jag har väl inget med det o göra hur dom ska lösa med personal , ???
Blir så arg och ledsen...
När man redan är ledsen över detta!?


Kommentarer
Postat av: Marie

Nej fy fan.. Nu blev jag jäkligt arg. Kan det möjligvis vara gammla M som sa något i den stilen? Hon verkar ha en hel del att tycka och tänka om nu för tiden. Blir så ledsen för din skull också.

Men stå på dig. Ni får ju ändå långa lediga dagar tillsammans också. Barnen har det tyvärr bättre på dagis än hemma med dig. Elakt att säga så men du förstår hur jag menar..



Jag ska dessutom hålla mina tummar för att dina barn får nytt dagis snart också. Har starka funderingar på att byta dagis åt mina också nu.. Känns så tokigt med dagispersonalen nu för tiden. Tänkte i alla fall ta ett studiebesök på Sahl's dagis och se hur det ser ut där.. Är ju ändå på vägen till stan liksom från vårat hus.



Är det något så får du gärna höra av dig! Om du bara vill prata eller så! Kram

2011-03-30 @ 21:50:51
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0