Lunch

Med mina jobbarkompisar och chefen väntas idag.
Känns kluvet där, för det är det sista vi gör tillsammans innan vi skiljs åt. Alla på olika håll.
Kul att få luncha ihop idag men kommer kännas ledsamt.
Kommer verkligen sakna min chef, så himlans synd att jag inte får behålla henne...
Hon är den bästa chefen jag nånsin haft..
Och jobbarkompisarna ja?
Vissa har jag jobbat 5 år med, kommer bli jobbigt...
kanske blir en och en annan tår?

Lite glädjande är ju att vi får nycklarna till huset idag.
Älsklingen ringde hyresvärden igår och vi får nycklarna idag...Kanon nu när allt inte blev som planerat.
Men vi kommer nog inte flytta in förens till påskhelgen ialf.
Men nu kan man ju lämna grejer i lugn takt.
Och få planera innan man flyttar in.

Vi kommer även att få badrummet renoverat där vilket verkligen behövs, gillar inte badrummet som den är nu, gamla våtrumstapeter....Nu känns det inte längre som en evighet tills vi flyttar !!!

Längtar...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ska ni flytta till hus! Jag vill också!!!

2011-03-30 @ 10:03:22
URL: http://bignothotmama.blogg.se/
Postat av: Emma

ÅÅ vad kul att det börjar närma sig inflyttning!! och vad skönt att du får opereras så fort, så är det gjort sedan. Du måste tänka på vad som är bäst för dig, alla vinner ju på det i slutänden. Man har väl aldrig tid för att opereras, så mycket man alltid har om sig och kring sig. Så ta hand om dig och unna dig själv detta.

Allt runt brukar alltid falla på plats på något konstigt sätt ändå. Inte ska du känna att det är fel att ha barna på dagis långa dagar, tänk de som alltid har så??? Att situation är som den är, gör att ni måste. Ingen har ens rätt att tycka illa om det. Så säg till dagis fröken!!! :)



Ta hand om er

2011-03-30 @ 20:17:28
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0