Måndag

Känns sådär faktiskt, helgen bara flög förbi igen.
Fattar inte vart tiden tog vägen blir alltid så när vi är lediga tillsammans.

Idag vet jag inte alls vad som händer, barnen är ju lediga från dagis idag. Vi får väl se vad vi hittar på.
Bastian verkar inte alls visa några tecken på någon feber idag , han är sig själv buuus kille!
Hoppas bara att det håller sig...

Ingen sovmorgon fick jag heller , jag hörde Bastian vid 05.30 tiden ..Han höll på med nåt i sitt rum och så ropade han ibland, jag klev upp ur sängen vid 05.55 och tog upp busen.
Audrina tog lite sovmorgon hon vaknade 06.30, Kevin fick jag väcka typ nu vid 07.30 tiden för han ska ju till skolan...
Och Jocke jobbar ju som vanligt idag ,blää!

Själv ska jag jobba natten inatt...
Så jag hoppas att barnen kan gå till dagis imorgon!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är ju så tråkigt när barnen inte ser till att vi föräldrar får lite sovmorgon ibland =)

Hoppas du är pigg i alla fall!



Här hemma blir det en sisådär-dag. Har pluggat en del, tvättat, vikt tvätt och så ska jag väl städa lite annat också, tittat lite tv också tror jag. Tjejerna är på dagis.



Hoppas att dina barn är fullt friska imorn så de kan gå till dagis! Kram

2011-03-21 @ 10:20:33
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0