Nap tajm

För dom små ialf.
Jag är för rastlös för det men skulle allt behöva en power nap.
Barnen är i fullgång här hemma, energin är på över 100% för dom nu, vilket känns skönt.
Dom tar igen efter alla bacilusker..
Men gudars vad man får plocka efter dom hela tiden,
längtar otroligt mycket till flytten och våren , tänk när man kan släppa ut barnen igen .....Läängtar!!!

Inge roligt och hålla på och städa längre här hemma energin på lägenheten ligger på 0 nu.
Vill börja plocka upp kartonger i huset och komma iordning igen!

Igår åkte jag till ÖB och köpte tallrikar -dom hade svart- vit prickiga på annonsen denna vecka , ni som känner mig -Jag älskar prickigt så tallrikarna var bara ett måste! Så det kommer bli sååå fint så!

Väntar på Lotta som ska komma på kaffe lite senare!
så jag måste nog ta och städa lite ialf!

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller på att rensar bland tjejernas leksaker, men konstigt nog märks det inte på mängden de häller ut överallt =)



Ska bli mycket skönt som du skriver att bara släppa ut barnen på gården så sköter de sig själva liksom! Kram

2011-03-04 @ 15:16:15
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0