Ont i magen nu

Undrar om jag kan sova inatt på jobbet?
Kommer ligga och tänka på besöket imorgon...
Att en sån här grej kan röra till ens tankar och mage?
Det kommer att gå bra , får tänka positivt ..
Är nog ändå rädd för att inte hitta dit.
Ska prova min GPS som jag i mobilen och hoppas på att den funkar , testar den nu till jobbet...

Barnen ligger och sover just nu , Kevin är dock vaken ...
Har vikit en hel hög med ren tvätt igen , tycker inte att man hinner mer än o vika förens det blir ett nytt mount everst..

Fick även glädje beskedet från skattemyndigheten att vi får båda tillbaka iår...
Blev en del pengar till semestern...
Ni har väl inte glömt jämnställdshetsbonuset iår?
Jocke får 9200 kr från försäkringskassan i år och det kommer med skatteåtebäringen...

nu måste jag börja fixa innan jobbet!

Ha en bra tisdagkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0