Ont

I hela kroppen...
Hjälpte mamma och pappa igår med att bära massa möbler usch man är verkligen inte van.
Mamma och Pappa hade köpt nya soffor , så vi var tvugna att lyfta ut dom gamla först innan dom nya kunde bäras in...Och sofforna va inte så lätta.
Vad gör man inte för att hjälpa till?

Vi kom hem sent igår också.
Vi var hemma vid 20.30 tiden igår och dom mindre barnen är ju inte vana att vara vakna så sent.
Dom blev helt till sig när vi kom hem , trötta som bara den kan jag lova.
Dom somnade ju i bilen innan.
Så dom somnade som blixtrar i sina sängar igår...

Vi hann se lite av andra chansen på melodifestivalen också men jag lovar vi var trötta igår. Vi somnade efter det.

Glad åt att min favorit gick vidare The moniker...Oh my god...Hoppas att han vinner hela! en glad låt är det!

Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag?

Min envisa prinsessa ligger i sin säng och vill inte sova, la dom tidigare för lunch vilan pga Audrina för hon va trött men hon tycks vilja vara envis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0