orolig...

Lillemannen tycks inte vilja bli frisk.. Han har haft feber i en och halv vecka.
Han har ätit pencelin i 4 dagar nu men febern har inte gett med sig?
Men tror att örat är bättre , för han säger inte Aj aj längre. Men vad kan han ha?
Blir så orolig!
Om han inte är bättre i morgon då ringer jag V-centralen igen . Men denna gången får dom ta prover på honom !

Audrina är inte heller så piggelin eller jo hon är sig själv men hon har en extrem jobbig hosta , misstänker falsk krupp. Sover ju inte bra alls på natten !Eller ingen av våra barn har sovit bra i natt ...Alla höll på , idag är vi halvdöda. T.om Kevin höll på inatt.. Han mådde illa men det kom inget som tur va..Antagligen hade han ätit för mycket igår..

Så trötta är vi här hemma!

Ska jobba inatt , vi har inte råd o vabba längre så Jocke ringde sitt jobb ifall han fick flexa alltså ta ut lite komp, så att han kunde jobba . Jocke börjar vid halv tio imorgon , han åker när jag har kommit hem. Det var jätte snällt av dom. Man förlorar ju så mycket när man är hemma med barn. Dom blev också glada för då förlorar dom inte en person hela dagen ...Ja annars hade Jocke fått vabba hela dagen .
Alla nöjda och glada!

Men helst av allt hade jag velat att barnen gick på dagis men inte när dom är i sånt här skick!



Snälla låt mina barn bli friska!!!!


Kommentarer
Postat av: Nikolaijeanette

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-11-21 @ 10:54:34
URL: http://nikolaijeanette.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0