Städ och film

Började med och städa och plocka som vanligt här hemma..
Packade ner även två kartonger till...Sista kartongen jag packade ner var alla våra dvd filmer, gick igenom alla filmer och upptäckte att vi köpt en film som vi inte hade tittat på än.

Funderade ett tag och tittade på klockan ifall jag skulle hinna med filmen, och jo klockan visade att jag hann se hela filmen.
Så jag kröp ner i soffan och slog på filmen. "Vänner för livet" eller "Reign over me" heter filmen.
Adam Sandler och Don Cheadle har huvudrollerna.
Blev så nyfiken på filmen för att det var en drama och Adam Sandler brukar ju göra mest komedier och så.
Filmen handlade om Charlie som förlorat sin familj den 11 september (terrorattacken) han hade tappat greppet om verkligheten. Han ville inte minnas sitt tidigare liv. Var en del tårar som föll ner när jag tittade på filmen.
Helt klart en sevärd film. Jag brukar inte fälla tårar när jag ser filmer men nu gjorde jag det.

------------

Saknar mina änglar nu...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0