städ och plock

har jag sysslat med idag ...Så skönt att ha det gjort men va mycket jag har gjort.
Kunde inte blunda när jag kikade in i barnens rum idag så jag började städa i både Lillemans och Audrinas rum..Huhu vad dom kan stöka..Men tråkigt nog kommer det att se likandant ut när dom har kommit hem:(

Sen städade jag toaletterna också ,,köket och v-rummet ...Kevin får nog städa sitt eget rum.Han är ju så pass stor nog.

Bytte rent i sängarna och strök en hel hög med påslakan och lakan...

----------

Det går bra med kosten , men har även beslutat att jag inte tänker gå ner så snabbt som jag har gjort tidigare utan jag tar det lungt nu , det är inte bra för kroppen att utsättas för påfrestningar hela tiden..

Det händer mycket tråkigt kring mig nu , känns sådär ...Mycket som händer , men jag hoppas att det inte är så som man misstänker ....? Kommer att återkomma till detta när man vet mer om detta.

Fundera på att ta en värktablett nu när jag har så förbaskat ont i min rygg , har sovit illa i natt för det också.
Kanske dags och kolla upp vad det beror på?
Har haft ont i min rygg sen tidiga tonåren , men nu har det blivit värre. Men vågar samtidigt inte kolla upp det ifall man får tråkiga nyheter...


Ne nu ska jag lägga mej rak lång i soffan och vila en stund innan jag hämtar mina barn från dagis/fritids....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0