Troligtvis

Är det Bastians tänder som spökar och gör så att han fick feber, hoppas på det ialf. Jocke tittade i munnen på honom och han hade en kindtand på gång.
Eller han har mycket aktivitiet i sin mun just nu...
Hoppas att det är bara tänder nu, han har inte visat någon mer temp idag. Bara i morse. Får se imorgon.

Idag har jag faktiskt slagit på stort och putsat V-rums fönstret och köksfönstret. (V-rummet är det 3 rutor)
Så sammanlagt 4 rutor har jag putsat , dukkti jag. Passade även på att ta ner alla gardiner nu och har tvättat upp dom . Nu hänger dom på tork också. Blir mycket och stryka igen. Bläää.

Packat ytterligare en kartong idag...Fasiken känns som om man aldrig blir kvitt alla grejer....
Men nu finns det bara grejer vi verkligen använder här hemma..Så inte mycket och packa mer...SKÖNT!


Småttingarna var trötta idag, dom sover typ nu?

Kevin hämtade vi hem också idag, saknat han ju!

Hoppas på att det är nåt kul på tvn ikväll....Ska njuta för imorgon natt jobbar jag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0