4 dagar och 15 minuter

Så länge sen var det !
Sorry!
Mycket som händer igen eller vi har så mycket och göra ...

Just nu klämmer jag i mig frukost samtidigt som jag bloggar! Har så mycket på schemat idag. TVÄTT OCH STÄD igen...Man blir liksom aldrig kvitt detta! Helgen måste städas bort.

Helgen blev lite extra lång nu när jag fick ha min man hemma, han skulle ha jobbat i helgen. Han tog bort sina stygn igår och det ser fint ut. Handen är väl okej men inte fullt bra än. Till råga på allt så åkte han på en förkylning också, ni vet ju hur det är när karlar är förkylda? Men tycker ändå synd om han!

Idag är jag själv hemma vilket känns jätte skumt...har ju haft dom hemma hela tiden nu ju..lite ensamt.

Min sår har inte läkt än...Har 3 sår kvar som inte har läkt riktigt men dom är så små, s¨dom lär väl läka inom en vecka eller så, när det vänder så läker det fort.
Nästa vecka har jag ju tänkt jobba, pratade med chefen igår och hon frågade ifall jag ville va ledig lite till?
Hon har tydligen satt in en vikarie för mig fram till min semester. Så jag sa att jag tar en vecka semester , under vecka 23 och vecka 24 ska jag göra intro INNAN min semester... Snacka om att jag inte kommer jobba nåt innan min sommar semester.

Nu måste jag sätta fart för nu ringde mor och far och fråga ifall jag skulle med in till stan och det kan man ju inte tacka nej till!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0