Bara jag

Och katten har precis ätit frukost.
Sissi(katten) går ju ut tidigt på morgonen,hon passar på att gå ut när barnen och älsklingen åker till dagis/jobb.
Jag klev upp strax innan 6.00 för att få upp våran stora kille till skolbussen.

Efter det så gick jag ut med gårdagens tvätt och hängde det i tvättlinan, då fick jag sällskap av Sissi.
När jag var på väg in så sprang hon runt vid mina fötter och kelades och följde med in.
Gjorde iordning frukost åt mig och Sissi.
Så mysigt att ha sällskap av någon nu när man vankar här i sin ensamhet.
Idag känns det som att det blir en bra dag, just nu har jag inte ont nånstans.
Hoppas bara att det fortsätter i samma bana.

Undrar om elektriken dyker upp idag och gör klart sitt påbörjade jobb?
Vi får väl se om inte annat.
Kanske kommer snickarna idag också? Dom måste ju bygga bastulavarna ju.
Kom på att ifall bastun bli klar denna vecka så kan inte jag basta än *snyft*

Tror faktiskt att tvättkorgen når sitt botten idag, har tvättat som en tok här hemma nu, snacka om att man har varit helt handikappad utan den.
Man uppskattar saker mer när man har stått utan ett tag! Även om nu mamma har varit snäll och tvättat åt oss , men har ju inte gett all våran tvätt till henne. Utan bara det som har varit akut med.

Igår fixade jag här hemma på eftermiddagen , fick upp en hylla och lite tavlor...
Det börjar likna ett hem nu.

Ska iväg till mor och far idag men vet inte riktigt när jag kan smita? Elektriken brukar ju komma runt 8.30-9.00 så jag väntar till dess,sen lämnar jag honom.

Nä nu ska jag faceboka...

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag förstår inte hur man klarar sig utan egen tvättmaskin. Som tur är har vi nu en i reserv ifall våran skulle gå sönder. Inte så att man har sparat undan ifall det skulle hända =)



Hoppas att du blir bättre snart vännen!

Kram

2011-05-11 @ 18:37:56
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0