Det kokar

I mitt huvud just nu, är så himla grinig idag...Vet inte varför eller jo till en viss del vet jag det.
INGETING är klart här hemma, vi bor i en kartong fortfarande.
Rörmokaren skulle komma idag eller igår, elektrikern skulle komma under den här veckan men ingen av dom har kommit hit som lovat.
Rörmokaren var ju här i måndags och fixade duschen och tvättmaskinen..Men lilla toan och massa små fix kvar för hans del.
Elektriken sa själv att han hade två dagars jobb här hemma kvar...Vi kan inte börja plocka in kläder i "kattvinden" än...Vi har alla våra kläder i sovrumssoffan och i V-rummet....
BLIR SÅ ARG nu!
argshhhhhh.....(bara massa gnäll hela tiden ))) Vill ju bara att allt ska bli klart nångång, så att man kan komma till ro och slippa alla människor som spinger här titt som tätt.

........

Bastian fick en liten febertemp på morgonen igår...Stackars liten. Vi trodde verkligen att han inte skulle bli värre men senare på eftermiddagen igår så somnade han i min famn,,(vilket är ovanligt)
Tills slut var jag tvungen och försöka flytta på han..Han vaknade av att han spydde...Han hade riktigt hög feber då. Vi gav ju han febernedsättande under dagen igår men inget hjälpte.
Tror dock att han hade drabbats av solsting för han mår mycket bättre idag, liten temp hade han under förmiddagen men en pigg pojke har det varit idag.
Igår var han helt slut hela dagen....

Idag är det ju Fredag den bästa dagen för dom flesta , men jag har ingen fredagsfeeling. Även om nu barnen har fått sitt fredagsmys, det är ju bara för att jag inte är på topp idag! Mycket i huvudet just nu !!!

Mår förövrigt bra där nere, tror att det är snart läkt eller det hoppas jag iallafall!

Nu ska jag fortsätta muttra

Ha en trvlig helg alla

(vill bara gräva ner mig just nu inte för att det blir bättre imorgon då man fyller ett år äldre *suck*)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0