Egen tid med stora killen

Kevin fick idag åka hem med skolbussen istället för att gå till fritids , tyckte att han behövde lite egen tid med mig.
Min mamma var här och vi funderade på att i fall vi skulle åka iväg med en av deras hundar och bada henne...Så det var en bra ide för Kevin älskar hunden Candy.


Candy var helt till sig. Hon älskar verkligen att bada.


Kevin vågade doppa fötterna, ser ni när Candy simmar där bakom?


Vill ha pinne!


Det finaste kortet jag fick till på dom, Candy ville inte vara still så mamma fick locka med en pinne!


-Kolla jag doppar mera mamma


Fyy vad modig Kevin va...Burr men nu har han blivit av med sin vinterpäls som min mor sa...
Årets första dopp med kläderna på!

En riktigt mysig tur vi gjorde..
Så glad att kunna ge Kevin full uppmärksamhet, ibland så hinner man ju inte det med tre barn!
Tror att Kevin njöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0