IKEA

Fick ju min man hemma några dagar, han e ju inte riktigt okej. Ser misshandlad ut stackarn.
Så vi passade på att åka till IKEA idag, barnen är ju på dagis/skola.
Skönt att få egen tid sådär.

Vi har pratat länge om att åka till IKEA , nu fick vi handlat det vi behövde.
Jag fick ju köra hela långa vägen till Västerås för Jocke har ju ont i handen , det gjorde tydligen ont i handen när han styrde med ratten. Men han körde barnen i morse iallafall.
Nu blev det ju ännu längre för oss till Västerås för vi bor ju en bra bit från Eskilstuna också. Tror att det blev runt 5-6 mil dit. Ska kolla nästa gång hur långt det blir till Barkabys IKEA?

Vi hittade massa fint som vi köpte. Gardiner , rullgardiner, små hyllor , jaa mycket annat som jag inte kommer på. Jo en matta också...
Vi passade även på att handla på det ny öppnade city gross också. Hittade en studsmatta som vi har lovat till Kevin till ett bra pris.

Nu väntar jag på att barnen kommer hem så att man får kramas och kelas en stund innan det är dags för kvällmat och duschning och nattning!

En skön dag idag!

(min Jocke fick göra omläggningen imorse för jag var tvungen att ducsha och det gick skit bra , nu är det ju inte så många sår kvar så nu kunde jag förklara för honom hur man gjorde! TACK för det) Nu slapp mamma komma hit.

Kommentarer
Postat av: Marie

IKEA på Kungens Kurva är ganska rolig =) Den är ju också i flera våningar =) Dock lite rörig för min del, men det är väl en vanesak!



Skönt att J kan hjälpa dig med omläggningar också nu. Då kanske du inte känner dig lika låst till din mammas tid och så.



Sköt om dig vännen!

Kram

2011-05-27 @ 08:41:33
URL: http://mamafeelings.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0