Inte nog

Med smärta , så får jag dem dära smärtsamma exemet igen. Men nu använder jag inte fixomullen.
Hur mycket smärta ska jag ha?
Känns som om jag har tiotusentals skavsår där nere. Gissa om det är kul att sitta eller gå eller bara att resa sig från en stol?
Ne du....
Citadonen går åt här hemma kan jag lova!
Blir även helt matt av all denna smärta...

Kisseriet är heller inte roligt- rädd och kissa på all "omläggnings" matrial - sen såren...
Lika spännande varje gång att gå på toa!
Jag ser inte framemåt nästa omläggning - ibland skriks det både högt och lågt.

Varför just jag?


Längtar tills jag blir frisk...
Mor min säger att läkaren har använt en "kulspruta" där nere!?
AJ AJ , kan ni då tänka er hur det ser ut?
En massa hål!

Kan inte nån J*vel hitta ett botemedel mot denna hemska sjukdom?

Orkar inte!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh låter inte trevligt vännen. Jag hoppas det läker fort. Det är "bara" att bita ihop och sstå ut. du får försöka tänka framåt även om det säkert gör jääääävligt ont. Åh snart kommer du sitta å säga att "det där var ju ingenting" när jag kommer ojja mig över armhålorna om en vecka ;) hihi



2011-05-04 @ 21:28:39
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Marie

Vill bara ge dig en stor kram!! Du är så jäkla stark!! Kram

2011-05-04 @ 21:30:40
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså jag måste ha missat men va är det du har för ont? va har hänt?

2011-05-10 @ 10:02:42
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0