Lite spontan?

Ni alla ska vara glada som kan duscha när dom själva vill...Har varit sugen på en morgon dusch imorse. Men nee är ju tvungen att anpassa mig efter omläggningen , jämt och ständigt!
Så det blev en kvälls dusch istället. Men ska inte gnälla , kan ju ändå duscha dagligen men inte när jag själv vill!
Tur att man har en mamma som hjälper en med omläggningen annars hade jag verkligen inte kunnat duscha varje dag.

Är så tacksam för det. Mamma har skött det bra , har inte lyckats få infektioner i såren!

Ringde laserkliniken idag , för jag är orolig för min sjukskrivning den går ju ut på söndag,,men jag har inte läkt än?
Dom lovade ringa mig imorgon och medela hur det blir...
Tror ju knappast att jag läker tills på söndag!
Men hoppas kan man...
Läkaren var ju lite snålare med denna sjukskrivning.
Men  jag tror ju inte att det blir några problem, kanske en vecka till eller två så är jag nog läkt!
Skumt att börja jobba igen?
Men kul!!!

Men har även fått nya "Bölder" igen, dom hittar andra platser istället...HATAR detta!
Om nu det är läkaren som ringer imorgon så ska jag höra med honom ifall dom också ska tas bort.
Har ju remissen kvar tills nästa år. Inte för att jag vill detta men vad fasiken vill ju inte ha dessa bölder kvar.
Undrar hur man kommer att se ut efter alla dessa operationer??? ETT stort ärr hela jag??
Hahaha näe ... Fast vad spelar det för roll liksom? Har ju så underbar hud ändå...???Välkomnar verkligen inte dessa nya "bölder" ! Ska f*n utrota varenda j*vel!!

Men jiiises va bra det gick för finnarna igår? Gissa om man blev glad? Dom förtjänade det såå mycket nu...! Jippie grattis till VM-guldet Finland---är ju sååå stolt att vara finne speciellt i såna sammanhang!


Nu väntar jag på pizza MUMSS



Kommentarer
Postat av: Anna

Usch jag lider verkligen med dig :( Vilken jäkla sjukdom alltså; inte nog med att du måste stå ut med operationer och smärta o omläggningar efter dessa...men så dyker det upp nya också!? Måste ju kännas rätt hopplöst :(



Hoppas de finner något botemedel mot denna hemska sjukdom!

2011-05-17 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0