Ont ont

Igen...Nu odlar jag mina "bölder" igen ,,,nu har jag fått en stor brevid operationssåret ..Det gör ont!
Hatar hatar detta! Fick ta en värktablett nu på morgonen för natten var inge rolig!
Vad jag har förstått av vissa så kan dom veta ungerfär när dom får sina bölder, typ vid mens och så? Men jag har ingen sån klocka i min kropp utan dom bara kommer och jävlas med en hela tiden. Ingen paus i kroppen alls! Och dom är ju inte små utan stora och smärtsamma!
Vad ska man göra????
Lida som alltid ,,le och vara glad!?

Ska nog ringa kliniken och prata med dom...Vill inte göra en operation just nu iallafall..Vill faktiskt jobba också.
Men min remiss gäller ju till April nästa år ..
Så tiden finns ju , men just nu känns det så hopplöst när dom tycks hitta ställen att komma på iallafall , fast inte på dom ställerna som är opererade! Fasiken "bränn" hela min murva och armhålorna då ska dom jävlarna hålla sig borta??? Men hur snygg blir man då??? Nä nu ska jag inte gnälla mera men arg är jag!
Vill byta min kropp mot en ny ,,,tips någon vart man kan göra det?

Idag ska jag umgås med min pappa, han ringde för en stund sen och undrade om jag hade äranden nere på stan ? Inte för att jag hade det men så sa jag att jag kan följa med som sällskap. Ska iof titta på hink till bastun och andra grejer dit in.
Tog föressten ett bastu bad här hemma , visseligen en kort stund(passade på när mamma skulle komma och göra omläggningen brukar ju alltid duscha innan dess, frågade ifall jag kan basta lite snabbt och det gick bra)Men rädd var jag för sårens skull. Men inget gjorde ont förutom den ny odlade bölden!

Nu ska jag ringa min chef innan jag åker ...Ska tala om min förlägning av sjukskrivningen!

Kommentarer
Postat av: Petra

Håller tummarna på att de jävlarna ger sig snart. du kanske ska skriva upp vad du äter och liknande? om du tex äter mycket ost ena dagen så kanske man kan räkna inom en vecka eller så. jag känner efter sötsaker, mycket godis och så att infektionerna blir lite irriterande, men ja, alla reagerar vi ju olika. hade varit så enkelt om man bara hade kunnat svara "ja så är det" på några frågor.

Men säg gärna till vart man kan byta kropp om du hittar något sådant ställe ;) är gärna försökskanin :D

2011-05-19 @ 23:37:29
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0