Tyst som attans

Blir nästan orolig när det är så här tyst.
Barnen är på dagis/fritids ...
Vet inte men blir nästan handlingsförlamad utan mina barn?

Idag är det bättre med smärtan men tyvärr så har jag ont i stort sätt hela tiden. Men när man har HS så har man lärt sig leva med smärta hela tiden.
Men denna smärta är ju inte samma ,då känner man ju den på ett annat sätt, kroppen är inte van.
Blir en omläggning idag igen, slipper ju inte undan. Men har upptäckt att det gör inte lika ont att tvätta sig om man duschar nedre partiet. Så idag blir det hem till mina föräldrar igen.

Fattar inte ,men vet ni vad vi har upptäckt igen?
Jo att det finns en läcka till i rören , BLIR så glad kan jag lova.
Men är så glad att rörmorkaren kommer idag!
Kan ju inte värma huset för att det läcker...Bara massa motgångar hela tiden !

Men snart är badrummet klart , mattläggaren och målaren var här igår. Mattläggaren har gjort sitt nu.
Men målaren har inte hunnit klart med sitt men hon tror att hon skulle bli klar torsdag/fredag.

Bastun kommer att bli jätte fin när den blir klar , och badrummet också...
Längtar!!!

Tänk att få ducsha när man vill och få tvätta kläder!
Men väntan är lång , vi måste ju få hit elektriken och rörmokaren och snickare igen...


Tror bestämt att jag ska äta frukost och klä på mig och försöka sätta upp lite grejer här hemma , har ju ingen lust nu när det inte är klart här hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0