Uppe före tuppen

Har haft en riktigt jobbig natt inatt, har vaknat rätt mycket.
Har känt nu i några dagar att jag inte riktigt är mig själv, orolig för en infektion?
Men som det ser ut i såren så verkade inte vara det iallafall. Jag känner mig matt och febrig i kroppen under dagen och på natten. Känner nåt konstigt i halsen, men ingenting bryter ut.

Vaknade flera gånger inatt av att halsen kändes torr och gjorde ont i den. Men nu har det försvunnit.
Vi får väl se om det blir nåt av det, skulle ju vara bra att det bröt ut så att man slapp känna så här.

Just nu är jag vaken och har varit vaken länge men har legat i sängen och tagit igen mig lite efter natten. Men kan inte sova vidare---Varför?? Vill ju sova längre ju !
Men o andra sidan så kommer ju snickarna snart också och ska börja på bygga i bastun.
Igår kom det efterlängtade rörmokaren !!
Nu har vi en fungerande dusch jippie!
Men han är inte klar här än , han måste få ordning på lill toan här nere också.
Han fixade så att vi fick vatten till tvättmaskinen också, så igår tvättade jag en maskin, även om nu elektriken inte är klar med sitt, men jag drog in en förlängningskabel för att kunna tvätta.

Funderar på att köra en maskin till men nu ska jag snickarna vara där uppe så jag vet inte om jag kan köra en till VILKET skulle behövas!

Såren tycks läka , för det kliar vid vissa sår.
Min Chef ringde mig igår och ville inte att jag skulle komma tillbaka den 22 maj hihi, jag har en sjukskrivning till den 22 maj, men från början har ju läkaren sakt sammanlagt 2 månaders sjukskrivning men nu sista sjukskrivningen så var han snål må jag säga, är nästan hundra på att det inte kommer hinna läka tills dess.
Men jag ska ringa till laserkliniken om detta. Min chef har ju satt in en vikarie för mig till Juni nångång...Men positivt om det skulle läka snabbare...Men men , det är ju läkare i ett nötskal.
Jag är nästan helt säker för att min vänstra armhåla har ju inte läkt helt än och det har gått över en månad sen jag opererades där.


Nog om det.

Funderar på lite frukost nu?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bättre natt inatt;)

2011-05-10 @ 09:58:17
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0