Vill bara

Bli frisk nu...Orkar inte ..
Nu blir jag attackerad av mera bölder. F*n nu ger kroppen igen efter operationerna..

Såren läker jätte fint. Snart är jag nog fri från omläggningar hoppas på det.

Idag väntar städning här hemma, har iallafall börjat med tvätten igen. Vet liksom inte vart jag ska börja.
Igår köpte jag nya gardiner och nytt duschdraperi. Blev fint! Nu vill jag fixa klart på övervåningen. Men o andra sidan så kan jag inte riktigt bli klar där uppe, för allt e inte klart där uppe. Väntar på elektriken och rörmokaren som aldrig kommer......Blir så arg!!
Ja negativa tankar idag, kan inte ens sova på morgonen för jag vet inte om dom kommer...
Kan ju inte ligga i sängen när dom kommer liksom!

Igår kväll staplade och älsklingen vedhögen i vedboden , äntligen klart där inne. Fast nu ska vi klyva mera ved på onsdag. Men den högen är inte så stor. Snart är vi klara för vintern .. Bättre ha för mycket ved än för lite!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mera ska muttra vidare här och hoppas jag bli gladare under dagen...

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

åh stackare. jag håller tummar och tår för dig att du ska bli av med dem!

2011-05-24 @ 22:05:16
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0