Ooops

Oj oj, ligger här i min säng och helt plötsligt slog det mig att jag har en blogg! Laddade ner appen och läste mitt senaste inlägg det var verkligen länge sen! Livet går vidare här hemma, men rätt mycket har hänt sen sist och det är väl bra antar jag, för annars vore det väl rätt tråkigt? Just nu har ett hemskt virus flyttat in hos oss, ett förkylningsvirus som inte vill flytta ut! Har haft förkylningen i över 2 veckor nu och nu har barnen drabbats också! Hoppas verkligen att vi får bli friska snart! Envis som jag är så jobbar jag i natt och har jobbat! Men sen blir det ledigt för oss över helgen,,,,imorgon åker vi långt bort för att tillfredsställa vårat shopping behov för ULLARED here we Come ! Dags för jul handlingen ! Ska bli skoj! Bara älskling och min kusin Marjis som för övrigt får uppleva Ullared för första gången åker imorgon!! Jihhha ! Pöss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0