Mycket som måste


Uppdateras inser jag..::

Livet hörni har sina vändningar på både gott och ont.
Men man flyter på och ibland känns det som om tiden är helt stilla , 
Vilket kan uppskattas...

Men sen kommer dessa karusell stormar och motvindar som man så instensivt måste kämpa och orka ta sig igenom.

Har verkligen så mycket tankar och funderingar som jag vill skriva ner och uppdatera mig själv på. Ni vet just vid dessa stormar så inser jag att mitt minne har blivit sämre 
- tiden
- platser
Fokusen går åt stormen just då....

Så skriva kan vara ett alternativ helt enkelt.
Lite kul o se tillbaka i min blogg faktiskt,
För har glömt så sjukt mycket!

Så hur mår jag?

Mycket nytt? 
Ja jag lever med HS fortfarande.
Har inte blivit bättre ännu men har en aktuell behandling för den just nu vilket får en att finna lite hopp.

Diabetes typ 2 diagnos 
Tablett och kostbehandlig 
Inte så mycket om det men mår så bra som man bara kan för blodsockret ligger enligt målet just nu!

Depression och ångest
Just nu är den under kontroll och mår så bra som jag kan just nu. 

Familjen är ett projekt i sig just nu.
Skriver om det vid ett annat inlägg.

Men vet ni inte långt till tomten kommer ❤️
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0