Ledig dag

Sitter och njuter i soffan just nu med tvn på. Just nu visas Dr Phil på tvn. Kan vara intressanta ämnen som han tar upp. 

Laddar för helg jobb igen. Tycker verkligen att tiden inte räcker till tyvärr. Känns som om jag jobbade nyss helgen, kan vara för att jag jobbar varannan helg. Helgjobb är lite tuffare eftersom jag jobbar fler timmar och nätter. 

Själv har jag ritat och pysslat lite här hemma.
Kan bli så avslappnat av det. En återhämtning för mig.
(null)

(null)

(null)

(null)
Gjorde tavlor åt min dotter , nu saknas bara ramarna. Hon har önskat sig dessa posters men har inte köpt dom utan provade att rita och skriva dom själv.
Får se vad jag hittar på Mer. Tycker även om självporträtt eller teckna människor. 

Våran lille store Kevin fyllde ju 17 år den 29:e december. Vi har inte kunnat firat honom eftersom han varit sjuk. 
Tänker tillbaka alla dessa år, sjukt fort tiden går. 
Kevin är längre och större än sin egen far.
Våran stora älskling har börjat bli vuxen.
(null)
om inte annat så har jag börjat bli gammal:)

Nu ska jag fortsätta njuta av ledigheten.
Det bästa med det är att kunna gå i pyjamas hela dagen ;)

Tills nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0